معرفی روزانه نرم افزارهای رایگان شده, معرفی نرم افزارها, وبلاگ

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۷ دی)

اپلیکیشن PowerAudio Plus Music Player

اسکرین شات اپلیکیشن poweraudio plus music player

PowerAudio Plus Music Player یک اپلیکیشن‌ پخش موسیقی است و با رابط کاربری ساده، تجربه‌ی جالبی از گوش دادن به موسیقی‌های باکیفیت در اختیار کاربران اندروید قرار می‌دهد. در این اپلیکیشن، امکان جست‌وجوی آلبوم، هنرمند و پلی‌لیست وجود دارد و می‌توان برای قطعه‌های موسیقی محبوب، پلی‌لیست ‌جداگانه ساخت.

PowerAudio Plus Music Player از چندین فرمت صوتی از جمله mp3 ،m4a ،m4a و ogg پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های جالب ‌توجه این اپلیکیشن می‌توان به BassBoost و Virtualizer اشاره کرد و کاربران با ویژگی اکولایزر آن می‌توانند موسیقی‌ها را با کیفیت بهتری پخش کنند. این اپلیکیشن برای مدت محدودی رایگان شده است و می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Widgets – CPU | RAM | Battery

اسکرین شات اپلیکیشن cpu widgets

اپلیکیشن CPU Widgets مجموعه‌ای از سه ویجت برای CPU ،RAM و Battery است و می‌تواند اطلاعات لحظه‌ای در اختیار کاربر قرار ‌بدهد. این اپلیکیشن ۱۰ ویجت متنوع دارد و کاربران به دلخواه با انتخاب اندازه‌های مختلف می‌توانند آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. اپلیکیشن CPU Widgets دسترسی به اطلاعاتی مانند فرکانس پردازنده‌ی مرکزی دستگاه، مصرف رم و ظرفیت باتری را ساده‌تر می‌کند.

سه ویجت CPU ،RAM و Battery به انتخاب کاربر روی صفحه‌ی گوشی قرار می‌گیرد و درصورت نیاز می‌توان از هر سه ویجت استفاده کرد. برای نصب اپلیکیشن CPU Widgets به اندروید 4.1 به بالا نیاز دارید. این اپلیکیشن به دسترسی خاصی برای اجرا نیاز ندارد و می‌توانید به‌رایگان از لینک زیر آن را دریافت کنید.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن All Currency Converter Pro – Money Exchange Rates

اسکرین شات اپلیکیشن all currency converter pro

اپلیکیشن All Currency Converter امکان تبدیل ارزهای جهانی به‌صورت آفلاین را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن از بیش از ۱۷۰ ارز جهانی پشتیبانی می‌کند و قیمت لحظه‌ای ارز را به کاربر نشان می‌دهد. پس از به‌روزرسانی قیمت‌ ارزها در این اپلیکیشن، دیگر نیازی به اینترنت نیست.

از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت اضافه کردن بیش از ۴ ارز برای تبدیل هم‌زمان، رابط کاربری ساده و جست‌وجو برای افزودن سریع‌تر ارز جدید برای تبدیل اشاره کرد. این اپلیکیشن از بیش از ۵۵ زبان دنیا پشتیبانی می‌کند. در All Currency Converter کاربران می‌توانند از ارزش ارزها در ۷، ۱۵، ۳۰ و ۴۵ روز قبلی مطلع شوند.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن CPU Identifier Pro

اسکرین شات اپلیکیشن cpu identifier pro

CPU Identifier عنوان یک اپلیکیشن اندرویدی است که اطلاعات سخت‌افزاری و پردازنده‌ی مرکزی را به کاربران نشان می‌دهد. این اپلیکیشن با شناسایی واحد پردازش مرکزی، رم، مادربرد و سایر اجزای سخت‌افزاری، دسترسی به اطلاعات آن‌ها را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند.

CPU Identifier در اندروید ۴ به بالا اجرا می‌شود و برای راه‌اندازی آن باید دسترسی به دوربین و خواندن وضعیت تلفن تأیید شود تا اطلاعات مربوط به دوربین گوشی و اطلاعات شبکه را نشان دهد. CPU Identifier برای مدت محدودی برای کاربران اندروید رایگان شده و با کلیک روی لینک زیر می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Fast Video Splitter for Whatsapp status

اسکرین شات اپلیکیشن fast video splitter

کاربران با استفاده از اپلیکیشن Fast Video Splitter می‌توانند ویدئوها را به بخش‌های ۳۰ ثانیه‌ای تقسیم‌بندی کنند و در بخش استاتوس واتساپ به اشتراک بگذارند. همچنین، کاربران با استفاده از امکانات این اپلیکیشن می‌توانند به دلخواه زمان هر بخش را برای برش و بخش‌بندی انتخاب کنند.

پس از اتمام کار، می‌توان ویدئوها را به واتساپ و سایر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی ارسال کرد. اپلیکیشن Fast Video Splitter پس از بخشبندی ویدئوها، پیش‌نمایشی از آن‌ها به کاربر نشان می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان چندین ویدئو را در یک ویدئو نیز ادغام کرد. برای ویرایش ویدئو در اپلیکیشن Fast Video Splitter به دسترسی به اینترنت نیاز ندارید.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن DiskRecovery: Restore Deleted Photos & Videos

اسکرین شات اپلیکیشن diskrecovery

گاهی به‌طور اتفاقی تصاویر از گوشی موبایل‌ حذف می‌شوند و برخی از مدل‌های گوشی اندرویدی، امکان بازیابی آن‌ها را ندارند. DiskRecovery برای کاربران اندروید این امکان را فراهم می‌کند تا تصاویر را از کارت حافظه یا حافظه‌ی ذخیره‌سازی بازیابی کنند و عکس‌های باارزش را از دست ندهند. پس از بازیابی تصاویر، می‌توان آن‌ها را در فولدری ذخیره کرد.

اگر دستگاه اندرویدی روت‌ نشده باشد، DiskRecovery از طریق کش و thumbnail تعداد محدودی از تصاویر حذف‌شده را جست‌وجو می‌کند؛ اما در صورت روت‌ بودن دستگاه، این اپلیکیشن با جست‌وجو در کل حافظه‌ی آن می‌تواند تصویر و حتی ویدئو حذف‌شده را بازیابی کند.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Unit Converter (Pega Pro) – Premium

اسکرین شات اپلیکیشن unit converter

اپلیکیشن Unit Converter امکان تبدیل واحد را به روشی سریع و آسان برای کاربران فراهم می‌کند. این اپلیکیشن ۴۸ دسته‌ی مختلف دارد و از بیش از ۱۲,۸۰۰ تبدیل واحد پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند ۱۶۲ ارز‌ مختلف را با جدیدترین ارزش آن‌ها به یکدیگر تبدیل کنند.

Unit Converter از تبدیل واحد بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند و با توجه به ارزش لحظه‌ای آن، تبدیل واحد را انجام می‌دهد. امکان محاسبات مالی و ریاضی به این اپلیکیشن اضافه شده است. Unit Converter را می‌توان یکی از کامل‌ترین ابزارهای تبدیل واحد به‌شمار آورد که برای مدت محدودی رایگان شده است. برای دانلود این اپلیکیشن روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برای iOS

بازی Shadow Knight Legends: New Fighting Game

اسکرین شات بازی shadow knight legends

Shadow Knight Legends یک بازی سرگرم‌کننده در سبک اکشن است. در این بازی در نقش کاراکتر اصلی و شوالیه‌ی سایه‌ها به مبارزه با دشمنان اهریمنی می‌پردازید تا آن‌ها را شکست دهید. این بازی هیجانی، مبارزه‌ی شوالیه‌ی سایه‌ها را به تصویر می‌کشد که با شکست دشمنان، تلاش می‌کند سرزمین Harmonia را نجات دهد. بازی Shadow Knight Legends برای مدت محدودی برای کاربران اندروید رایگان شده است و اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک اکشن هستید، با کلیک روی لینک زیر می‌توانید آن را دریافت کنید.

دانلود برای iOS

بازی MARK’S LIFE

اسکرین شات بازی marks life

MARK’S LIFE یک بازی‌ ماجراجویی محبوب است که برای مدت محدودی در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته. این بازی داستان فردی به نام مارک است که پس از فوت پدر و مادر خود، تصمیم می‌گیرد به شهر کوچکی سفر کند. مارک زندگی‌ جدیدش را در شهری به نام Sallen Town شروع می‌کند.

در این بازی در نقش مارک به بخش‌های مختلف شهر می‌روید و هرآنچه اتفاق افتاده است کشف می‌کنید. اگر از بازی‌های ماجراجویی لذت می‌برید و به زبان انگلیسی مسلط هستید، MARK’S LIFE می‌تواند برایتان جذاب باشد. این بازی را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن 80s Music Radio Pro

اسکرین شات اپلیکیشن 80s music radio pro

80s Music Radio Pro یک رادیوی آنلاین است که موسیقی‌های دهه‌ی ۸۰ میلادی را پخش می‌کند. این برنامه تعداد زیادی شبکه‌ی رادیویی و سبک‌های متنوع موسیقی دارد و برای علاقه‌مندان به موسیقی‌های دهه‌ی ۸۰ میلادی طراحی شده است.

برای استفاده از این اپلیکیشن باید حالت energy-saving را غیرفعال کنید؛ در غیر این صورت رادیو متوقف می‌شود. برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاربران گوشی سامسونگ می‌توانند از Smart Manager استفاده کنند. 80s Music Radio Pro تبلیغات نشان نمی‌دهد و در حین گوش ‌دادن به رادیو مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌شود.

دانلود برای iOS

بازی Emoji Match: A sliding puzzle

اسکرین شات بازی emoji match a sliding puzzle

Emoji Match یک بازی ساده و جذاب است و برای علاقه‌مندان به پازل طراحی شده است. Emoji Match دو حالت ساده و سخت دارد و پازل‌های آن ذهن کاربر را به چالش می‌کشد. در این بازی، کاربر اموجی‌ها را براساس تعداد حرکات خواسته‌شده به خانه‌هایشان برمی‌گرداند.

محدودیت زمانی در بازی وجود ندارد و کاربر می‌تواند با تبلت و گوشی اندرویدی  از آن لذت ببرد. Emoji Match برای مدت محدودی رایگان شده است و کاربران اندروید می‌توانند از لینک زیر آن را دریافت کنند.

دانلود برای iOS

بازی Stickman Master: League Of Shadow – Ninja Fight

اسکرین شات بازی stickman master

Stickman Master یک بازی‌ جذاب اکشن است. در این بازی نقش کاراکتر اصلی را دارید و به‌عنوان نینجای افسانه‌ای با هیولاها مبارزه می‌کنید و آن‌ها را از بین می‌برید. در بازی Stickman Master برای مبارزه می‌توانید یکی از سه حالت آسان، معمولی و دشوار را انتخاب کنید.

نسخه‌ی پولی این بازی که امکانات بیشتری برای کاربران دارد، اکنون به مدت محدودی رایگان شده است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌ اکشن هستید، بازی جذاب و هیجانی Stickman Master را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی تبلیغات ندارد.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن HD voice recorder pro

اسکرین شات اپلیکیشن hd voice recoder

HD voice recorder pro امکان ضبط صدا با بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید مطالب مهم کلاس درس و سخنرانی‌ و جلسات کاری را ضبط و در فرمت mp3 یا ogg ذخیره کنید.

امکان پخش و ویرایش صدای ضبط‌شده در این اپلیکیشن وجود دارد و درصورت تمایل می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید. HD voice recoder برای مدت محدودی رایگان شده است و از لینک زیر می‌توانید آن را دریافت کنید.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Wamo – Icon Pack

اسکرین شات اپلیکیشن wamo icon pack

Wamo به‌عنوان یک آیکون پک ظاهر جذابی به صفحه‌نمایش و آیکون‌ اپلیکیشن‌های گوشی می‌دهد. این برنامه آیکون‌های باکیفیت و متنوعی دارد و برای راه‌اندازی آن به لانچر نیاز دارید. Wamo با چندین لانچر از جمله Nova و Apex سازگار است؛ اما Google Now Launcher از آن پشتیبانی نمی‌کند. آیکون‌های این برنامه هر ماه به‌روزرسانی می‌شوند.

Wamo تبلیغات نشان نمی‌دهد. اگر قصد شخصی‌سازی صفحه‌ی گوشی خود را دارید، Wamo برای مدت محدودی رایگان شده است و با کلیک روی لینک زیر می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Temperature Converter Pro

اسکرین شات اپلیکیشن temperature converter

اپلیکیشن Temperature Converter امکان تبدیل سریع واحد دما را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن برای کلاس‌های درس و آموزش می‌تواند کاربردی باشد. با استفاده از Temperature Converter می‌توانید در کمترین زمان و به‌سادگی واحد فارنهایت را به سلسیوس و بالعکس تبدیل کنید و محاسبات دمایی را فرابگیرید. در این اپلیکیشن، تبلیغات نشان داده نمی‌شود و مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Password Manager : Store & Manage Passwords

ایجاد تعداد زیادی حساب‌ کاربری با رمزهای عبور مختلف در اینترنت، گاهی منجر به فراموشی می‌شود و مشکلاتی برای ما ایجاد می‌کند. اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به بخشی از زندگی ما تبدیل شده‌اند و برای استفاده از آن‌ها باید حساب‌ کاربری با رمز عبور قوی ایجاد کنیم تا به‌سادگی هک نشوند. حتی برای ساخت ایمیل کاری باید رمز عبور انتخاب کنیم؛ اما گاهی با فراموش‌ کردن آن دچار مشکل می‌شویم. در این مواقع، اپلیکیشن Password Manager به کار می‌آید و بدون نیاز به اینترنت می‌توانیم رمزهای عبور را در آن ذخیره کنیم.

با توجه به اینکه این اپلیکیشن به اینترنت نیاز ندارد، امنیت بالایی دارد و اطلاعات کاربر در اینترنت ذخیره نمی‌شود. Password Manager یک اپلیکیشن کاربردی برای تولید رمز عبور نیز محسوب می‌شود و بدون اتلاف وقت، رمزهای عبور قوی در اختیارتان قرار می‌دهد. درصورتی‌که گوشی اندرویدی شما از حسگر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند، اپلیکیشن Password Manager می‌تواند با اثر انگشت شما باز شود.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Digital Dashboard GPS Pro

اسکرین شات اپلیکیشن digital dashboard gps

Digital Dashboard GPS  اپلیکیشن‌ سرعت‌سنج و GPS به شمار می‌آید که برای مدت محدودی برای کاربران اندروید رایگان شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید اطلاعات مسیر خود را ذخیره کنید. این اپلیکیشن سرعت دوچرخه یا اتومبیل‌ را نیز با واحد مایل بر ساعت یا کیلومتر بر ساعت نشان می‌دهد.

از قابلیت‌های دیگر Digital Dashboard GPS می‌توان به مشاهد‌ه‌ی موقعیت ماهواره‌ای و دریافت موقعیت مکانی کنونی اشاره کرد. برای دانلود رایگان اپلیکیشن، روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Text Reader PRO – Offline Text To Speech App (tts)

اسکرین شات اپلیکیشن text reader

Text Reader PRO اپلیکیشن تبدیل متن به گفتار است. این برنامه برای تولیدکنندگان محتوا، گوش ‌دادن به متن مقاله و کتاب و حتی یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند کاربردی باشد. از قابلیت‌های جالب ‌توجه Text Reader PRO می‌توان به نداشتن نیاز به اینترنت اشاره کرد.

رابط کاربری این اپلیکیشن ساده است و به کمک آن می‌توانید روی ویدئوهای تبلیغات یا یوتیوب خود پیام صوتی بگذارید. سرعت و نوع صدای تبدیل‌شده از متن را می‌توان تغییر داد و آن را در فرمت mp3 ذخیره کرد. تنوع صداهای اپلیکیشن Text Reader PRO زیاد است و از زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسه و آلمانی پشتیبانی می‌کند.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Quick Volume Control in notification bar

 اسکرین شات اپلیکیشن Quick Volume Control in notification bar

کنترل حجم صدای گوشی‌ موبایل با دکمه‌های فیزیکی امکان‌پذیر می‌شود؛ اما گاهی ممکن است این دکمه‌ها آسیب‌دیده‌ باشند یا بنا به دلایلی نتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. اپلیکیشن Quick Volume Control in notification bar با افزودن کنترل مجازی صدا به نوار اعلان، شما را از دکمه‌های فیزیکی موبایل بی‌نیاز می‌کند.

این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای دارد و دسترسی به کنترل و مدیریت صدای گوشی اندرویدی را برای شما سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. علاوه ‌بر نوار اعلان، این اپلیکیشن می‌تواند به‌عنوان ویجت به صفحه‌ی هوم گوشی اندرویدی اضافه شود تا راحت‌تر صدای زنگ، اعلان، موسیقی، آلارم و تماس‌ را کنترل کنید.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Falling Flowers Red – Live Wallpaper

اسکرین شات اپلیکیشن falling flowers red

اگر تمایل به شخصی‌سازی و زیباتر کردن رابط کاربری گوشی اندرویدی خود دارید، اپلیکیشن Falling Flowers Red به‌عنوان لایو والپیپر می‌تواند به شما کمک کند. پس از نصب این اپلیکیشن، به تنظیمات theme یا wallpaper گوشی مراجعه و گزینه‌ی ریزش گل‌ها را انتخاب کنید تا اپلیکیشن فعال شود.

در گوشی‌هایی مانند شیائومی اپلیکیشن Falling Flowers Red اجرا نمی‌شود و به لانچر نیاز دارید؛ اما در سایر برندها از جمله سامسونگ، هواوی و سونی به‌سادگی پس از نصب اپلیکیشن می‌توانید از تصاویر زنده‌ی والپیپر لذت ببرید. پس از فعال‌ شدن این اپلیکیشن، هر زمان که گوشی هوشمند را روشن می‌کنید، در پس‌زمینه‌ والپیپر متحرکی از ریزش گل‌های قرمزرنگ به شما نشان داده ‌می‌شود. 

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Signils Manage Bluetooth | Detect Unknown Devices

اسکرین شات اپلیکیشن اندرویدی signils™

برخی از سیگنال‌های بلوتوث عملکرد ضعیفی در دستگاه‌های اندرویدی دارند. گاهی کاربران در اتصال بلوتوث با مشکل مواجه می‌شوند و دستگاه‌های مورد نظر در نتایج جست‌وجو نشان داده نمی‌شوند. Signils™ Manage Bluetooth اپلیکیشن کاربردی برای مدیریت بخش‌های مختلف بلوتوث است.

این اپلیکیشن با استفاده از RSSI دستگاه‌های جفت‌شده و جفت‌نشده را ردیابی می‌کند و با کمک آن می‌توانید دستگاه‌های گم‌شده را پیدا کنید.  Signils™ Manage Bluetooth اسکیمرهای کارت‌ اعتباری را شناسایی می‌کند و می‌توانید دستگاه‌های ناشناخته را مسدود و از هک ‌شدن گوشی خود جلوگیری کنید. امکان آنبلاک‌کردن دستگاه‌ها نیز وجود دارد.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Todo Reminder Pro + Widget

اپلیکیشن اندرویدی todo reminder

گاهی اوقات مشغله‌های روزمره باعث می‌شوند انجام کارها را فراموش کنیم. Todo Reminder ویجت یادآور است که در آن می‌توانید فهرستی از وظایف مورد نظر خود را به همراه توضیحات، تاریخ و تصویر اضافه کنید. امکان تغییر سایز ویجت وجود دارد و می‌توانید کارها را مستقیما در آن علامت بزنید. این برنامه از تم تاریک هم پشتیبانی می‌کند و از طراحی مدرن برخوردار است.  

Todo Reminder گزینه‌های مختلفی برای یادآوری وظایفتان در اختیار شما قرار می‌دهد و از اطلاعات نسخه‌ی پشتیبان می‌گیرد و امکان به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها وجود دارد. انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه و ترکی از زبان‌های قابل پشتیبانی این اپلیکیشن است.

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Astronomy Events with Push

اسکرین شات اپلیکیشن اندرویدی astronomy events

Astronomy Events with Push در دسته‌ی آموزش و برای علاقه‌مندان به اخترشناسی طراحی شده است. این اپلیکیشن فهرستی از رخدادهای نجومی تدوین می‌کند و با ارسال اعلان، وقوع آن‌ها را به کاربر اطلاع می‌دهد. با کلیک روی هر رخداد، اطلاعاتی مربوط به آن نشان داده می‌شود. Astronomy Events with Push یک بخش خبری دارد که اخبار اخترشناسی را گزارش می‌کند.  

دانلود برای iOS

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Boximize

اسکرین شات اپلیکیشن boximize

Boximize یک اپلیکیشن کاربردی و ساده برای یادداشت‌برداری است. این اپلیکیشن با گردآوری اطلاعات مهم به‌صورت یکپارچه، در سازمان‌دهی و بهره‌وری بهتر به شما کمک می‌کند. اطلاعات در این اپلیکیشن به‌طور منظم ذخیره‌ می‌شوند و قابلیت مرتب‌سازی و جست‌وجو را نیز دارند. به‌طور کلی، ۲۰ نوع اطلاعات ازجمله متن، تصویر، عدد، موقعیت مکانی و تاریخ می‌توان به Boximize اضافه کرد.

از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن، امکان یادداشت‌برداری با دستخط خود و ردیابی موقعیت مکانی روی نقشه است. درصورت نیاز، برای محافظت از اطلاعات این اپلیکیشن می‌توان آن‌ها را رمزگذاری کرد. Boximize در آمریکا و ۲۸ کشور دیگر به‌عنوان یکی از ۱۰ اپلیکیشن برتر شناخته شده است. برای دانلود رایگان این اپلیکیشن روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Health Widget – Quick Look Up

اسکرین شات اپلیکیشن health widget

Health Widget یک اپلیکیشن جدید است و این امکان را برای کاربران آیفون فراهم می‌کند که فعالیت‌های ورزشی خود را از طریق ویجت روی صفحه‌ی اصلی دنبال کنند. اطلاعات Apple Health Data روی ویجت یادشده نشان داده می‌شود و کاربر می‌تواند تاریخچه‌ی فعالیت‌های خودازجمله تعداد قدم‌ها، ضربان قلب، خواب و مسافت را ببیند.

این اپلیکیشن ۲۰ طراحی متنوع و جذاب دارد و تاریخ و ساعت نیز روی ویجت آن نمایش داده می‌شود. Health Widget با ایجاد دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر به وضعیت سلامت کاربران، انگیزه‌ی بیشتری به آن‌ها برای دستیابی به اهداف روزانه‌ برای ورزش می‌دهد. برای دانلود رایگان این اپلیکیشن می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Tubecasts – Audio only player

اسکرین شات اپلیکیشن tubecasts

اگر از شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب زیاد استفاده می‌کنید و به ویدئوهای سخنرانی و انگیزشی و موسیقی مشاهده می‌کنید، Tubecasts به کارتان می‌آید. کار این اپلیکیشن این است که ویدئوهای یوتیوب را به فایل‌ صوتی تبدیل می‌کند؛ درنتیجه، مصرف اینترنت کاهش می‌یابد و طول عمر صفحه‌نمایش دستگاه اندرویدی بیشتر می‌شود.

تک‌آهنگ‌های برتر در سبک‌های مختلف در این اپلیکیشن گردآوری شده‌اند و می‌توانید به سبک‌های محبوبتان مانند کانتری، پاپ،  جاز و راک گوش دهید. با Tubecasts در عین استفاده از فایل‌های صوتی ویدئوهای یوتیوب می‌توانید مصرف باتری گوشی خود را کاهش دهید. برای دانلود این اپلیکیشن لینک زیر را کلیک کنید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Title – Add Text On Photo

اسکرین شات اپلیکیشن title

اپلیکیشن ویرایش عکس Title امکان افزودن متن به تصاویر را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن مجموعه‌ی متنوعی از فونت‌ها را دربردارد و کار با آن ساده است. ابزارهای ویرایش اپلیکیشن Title این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به سلیقه‌ی خود رنگ فونت، پس‌زمینه و اندازه‌ی آن را تغییر دهد.

همچنین، کاربر به سلیقه‌ی خود می‌تواند جلو‌ه‌ی تصویر را تغییر دهد و حتی آن را کراپ کند. اپلیکیشن Title مجموعه‌ای از استیکرهای مختلف دارد که برای جذاب‌تر کردن تصاویر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برای دانلود این اپلیکیشن روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Heart Beat Rate Monitor

اسکرین شات اپلیکیشن heart beat rate monitor

Heart Beat Rate Monitor یک اپلیکیشن کاربردی اختصاصی در دسته‌ی سلامت و برای پایش ضربان قلب است. این اپلیکیشن می‌تواند با قرارگیری انگشت یا مچ کاربر روی فلش دوربین دستگاه iOS، در عرض چند ثانیه میزان ضربان قلب او را نشان دهد و آن را در تاریخچه ذخیره کند.

همچنین، اپلیکیشن Heart Beat Rate Monitor میزان ضربان قلب کاربر در دوره‌های مختلف را با رسم نمودار نشان می‌دهد. این اپلیکیشن برای مدت محدودی به‌رایگان در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار گرفته و از لینک زیر می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Shmoody: Improve Your Mood

اسکرین شات اپلیکیشن shmoody

شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا و اخبار منفی می‌تواند تأثیر بدی روی افکارمان بگذارند و قرنطینه‌های خانگی نیز ما را بی‌حوصله کنند. Shmoody از برنامه‌های کاربردی و مفید برای حفظ سلامت روان و رفع کسالت و حوصلگی است. این اپلیکیشن جملات انگیزشی به شما نشان می‌دهد و برای کسب آرامش مدیتیشن دارد.

Shmoody فیلم‌هایی به شما پیشنهاد می‌کند تا بی‌حوصلگی‌تان برطرف شود. این اپلیکیشن برای مرخصی‌گرفتن از محل کارتان، پیش‌نویسی از ایمیل کاری نیز در اختیارتان قرار می‌دهد و شما را راهنمایی می‌کند. این اپلیکیشن فعالیت‌های پیشنهادی زیادی دارد تا به انتخاب خود، یکی از آن‌ها را انجام دهید و سرحال شوید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Secure Messages for Chats Pro

اسکرین شات اپلیکیشن secure messages

Secure Messages for Chats Pro برای رمزگذاری و حفظ امنیت مکالمات خصوصی در واتساپ طراحی شده است. با این اپلیکیشن می‌توان روی تمامی پیام‌ها، تصاویر، ویدئو، فایل و موقعیت‌ مکانی در واتساپ رمزعبور گذاشت و با آنلاک‌کردن با اثر انگشت، آن‌ها را رمزگشایی کرد. این اپلیکیشن از پیام‌ها نسخه‌ی پشتیبان تهیه می‌کند.

اپلیکیشن  Secure Messages برای مدت محدودی رایگان شده و با کلیک روی لینک زیر می‌توانید آن را دانلود کنید. این اپلیکیشن به افزایش امنیت پیام‌های خصوصی در واتساپ کمک می‌کند و هیچ‌کس بدون واردکردن رمز عبور نمی‌تواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن 7Minute Workout: Lose Weight

اسکرین اپلیکیشن 7minute workout

اپلیکیشن 7Minute Workout راهکاری ساده، مؤثر و سریع برای حفظ سلامتی و رسیدن به وزن ایده‌آل به افراد پرمشغله ارائه می‌‌دهد. محققان با انجام بررسی‌های لازم، تمرینات این اپلیکیشن را طراحی‌ کرده‌اند تا تمام مزایای ورزش‌های طولانی‌تر را در ۷ دقیقه‌ داشته باشند.  7 Minute Workout در ۷ دقیقه، ۱۲ تمرین ۳۰ ثانیه‌ای می‌دهد که بین هر تمرین ۱۰ ثانیه استراحت وجود دارد.

تمامی افراد با هر آمادگی بدنی می‌توانند از 7Minute Workout استفاده کنند. این اپلیکیشن ۳۵ تمرین ورزشی دارد و برای هرکدام راهنمای ویدئویی و صوتی دارد و فعالیت‌های ورزشی و تغییرات وزن را ردیابی می‌کند. امکان به اشتراک‌گذاری تمرینات نیز وجود دارد.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن WatchChat 2: for WhatsApp
اسکرین شات اپلیکیشن WatchChat 2

WatchChat  اولین اپلیکیشنی است که امکان دریافت و ارسال پیام‌های واتساپ را ازطریق اپل واچ فراهم می‌کند. WatchChat امکان دسترسی به تمام چت‌های واتساپ را در اختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فورا به پیام‌ها پاسخ دهید و پیام‌های صوتی نیز ارسال کنید.

با WatchChat می‌توانید ازطریق اپل واچ خود، چت با آشنایانتان را آغاز کنید. نمایش تصاویر و شنیدن پیام‌های صوتی از قابلیت‌های دیگر WatchChat است. امکان تغییر اندازه‌ی فونت و کیبورد در این اپلیکیشن وجود دارد. در این اپلیکیشن، اتصال واتساپ به اپل واچ زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و کافی‌ است از بخش تنظیمات واتساپ گوشی، اسکن QR را اسکن کنید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن FotoDa

اسکرین شات اپلیکیشن fotoda

FotoDa از اپلیکیشن‌های کاربردی برای ویرایش تصویر است. درصورتی‌که به خلق تصاویر هنری و متفاوت علاقه دارید، این اپلیکیشن با کلاژ و جلوه‌های متنوع می‌تواند به شما کمک کند. ابزارهای ویرایشگر FotoDa امکان تنظیم شدت جلوه‌های اعمال‌شده و ویرایش تصویر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این اپلیکیشن برای مدت محدودی رایگان شده و می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید. با FotoDa تصاویر جذاب خلق کنید و آن‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Weather Widget – Drip

اسکرین شات اپلیکیشن weather-widget برای آیفون

Weather Widget از اپلیکیشن‌های دسته‌ی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا است. این اپلیکیشن ویجت‌های متنوعی برای نمایش وضعیت آب‌وهوا دارد. برای انتخاب ویجت مدنظر، انگشت خود را روی صفحه‌ی هوم گوشی نگه دارید و عبارت CrazyWeather را در بخش ویجت جست‌وجو کنید.  

دانلود برای اندروید

 بازی Hidden Mirrors

اسکرین شات بازی hidden mirrors برای آیفون

بازی Hidden Mirrors برای علاقه‌مندان به بازی‌های پازلی طراحی شده است. بازی به این صورت است که الگوی هایلایت‌شده از مربع‌‌ها را در کمترین حرکت بازطراحی می‌کنید. به‌صورت یکبار ضربه یا کشیدن انگشت روی مربع‌، الگوی هایلایت‌شده را در طرف دیگر بازطراحی کنید. برای رسیدن به مرحله‌ی بعدی در این بازی به ۳ ستاره نیاز دارید و بهتر است و با کشیدن انگشت، الگوهای خواسته‌شده را زودتر پر می‌کنید. شروع بازی ساد‌ه است و درادامه، برخی از مراحل چالش‌برانگیز می‌شوند و ذهنتان را درگیر می‌کنند.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Twinkling Video Editor & Maker

اسکرین شات اپلیکیشن twinkling video

Twinkling Video Editor & Maker یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی برای تهیه و ویرایش فیلم است. برش، تغییر سرعت و کنترل صدای فیلم از قابلیت‌های اپلیکیشن موردبحث است. باTwinkling Video Editor & Maker می‌توان با افزودن فیلترها و صداهای متنوع و متن‌های متحرک فیلم‌های جذابی تهیه کرد. این اپلیکیشن از قابلیت تصویر در تصویر نیز برخوردار است که با استفاده از آن می‌توانید ویدئوها را در کنار هم قرار دهید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Get Instafit

اگر از علاقه‌مندان به ورزش هستید و حساب‌های ورزشی زیادی را در اینستاگرام دنبال می‌کنید، Get Instafit می‌تواند برای شما کاربردی باشد. این اپلیکیشن به برنامه‌‌ریزی روتین‌های ورزشی محبوبتان در اینستاگرام کمک می‌کند تا به اهداف مدنظرتان دست پیدا کنید. همچنین، Get Instafit روتین‌ها و مربیان ورزشی را پیشنهاد می‌کند تا درصورت تمایل آن‌ها را دنبال کنید.

دانلود برای اندروید

بازی Slingshot Stunt Biker

اسکرین شات بازی موتورسواری slingshot برای iOS

Slingshot Stunt Biker از بازی‌های هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به موتورسواری است. این بازی از مراحل و مکان‌های مختلفی تشکیل شده است و با پرش‌های هیجان‌انگیز و پرسرعت می‌توانید رکورد بزنید. با پشت‌سر گذاشتن هر مرحله موتورهای دیگر با قابلیت‌های پیشرفته‌تر آنلاک می‌شوند. Slingshot Stunt Biker برای مدت محدودی برای کاربران iOS رایگان شده و می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود برای اندروید

بازی Armed Air Forces

بازی armed force

اگر به بازی‌های جنگی علاقه‌مندید، Armed Air Forces می‌تواند به‌عنوان یک اپلیکیشن موبایلی تجربه‌ی هیجان‌انگیز از پرواز و شلیک با جت جنگی به شما بدهد. کیفیت بازی موبایلی Armed Air Force در حد بازی کامپیوتری است و جزئیاتی دارد که شاید پیش از این در هر بازی‌ موبایلی تجربه‌ نکرده باشید.

با هواپیماهای جنگنده‌ مدرن و به‌عنوان جنگنده‌ی افسانه‌ای جنگ جهانی دوم می‌توانید گشتی بین شهرها بزنید و مهارت خود را در جنگ‌های هوایی امتحان کنید. جت جنگنده‌ی شما طبق مأموریت دریافتی خود به هدف‌های روی زمین شلیک می‌کند؛ البته درصورت تمایل می‌توانید فقط تجربه‌ی پرواز را به‌عنوان یک جنگنده‌ی هوایی امتحان کنید. 

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Super ToDo’s

اپلیکیشن های رایگان ۲دی

تقریبا همه‌ی انسان‌ها برای دقیق‌تر انجام دادن کارهای مختلف خود به فهرستی احتیاج دارند که بتوانند همه‌ی وظایفشان را به‌طور کامل انجام دهند و موردی را از یاد نبرند. تاکنون توسعه‌دهندگان زیادی به تولید اپلیکیشن‌های مختلف برای انجام این کار روی آورده‌اند. یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در دنیای اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند Super ToDo’s است که می‌تواند به کاربران در دسته‌بندی وظایف کمک بسیاری کند. درواقع می‌‌توان این اپلیکیشن را یکی از قوی‌ترین و سریع‌ترین ابزارهای موججود برای فهرست کردن وظایف زندگی شخصی و کاری دانست.

همچنین این اپلیکیشن به iCloud متصل می‌شود، به همین دلیل افراد می‌توانند از دستگاه‌های مختلف به اطلاعات دسترسی داشته باشند. فرقی نمی‌کند شما از آیفون، آیپد یا حتی اپل واچ بخواهید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. Super ToDo’s همچنین از جدیدترین ویژگی‌های iOS شامل کشیدن و رها کردن، دستیار صوتی سیری، یادآوری‌های مبتنی بر مکان و زمان، میان‌برهای سیری و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

دانلود برای اندروید

 اپلیکیشن Converter4U – Unit Converter

اپلیکیشن های رایگان ۱ دی

Converter4U یک اپلیکیشن سبک و کاربردی است که می‌تواند به‌راحتی واحد‌های مختلف را به هم تبدیل کند. این اپلیکیشن بدون تبلیغ از واحد‌های بسیاری در دسته‌های طول، فاصله، وزن، جرم، منطقه و دما پشتیبانی می‌کند. هدف اصلی طراحان از توسعه Converter4U این نبود که همه واحدها و دسته‌های ممکن را پوشش دهند، بلکه برنامه‌های آن‌ها ایجاد ابزاری سریع و راحت برای استفاده شخصی روزمره است. این اپلیکیشن برای کسانی بسیار مفید است که به خارج زیاد سفر می‌کنند و با واحد‌های اندازه‌گیری مختلفی روبه‌رو می‌شوند.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Horoscope Pro

اپلیکیشن های رایگان ۱ دی

اپلیکیشن Horoscope Pro تصویر سیارات در هنگام تولد هر شخص را نشان می‌دهد. از طریق این برنامه رایگان به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه، فال‌های عاشقانه، شخصی و زندگی کاری خود را بخوانید. هوروسکوپ همان چیزی است که پیش‌بینی‌های طالع بینی براساس آن بنا شده‌اند، زیرا هر کدام از آن‌ها متفاوت بوده و نمایانگر شخصیت و سرنوشت فرد است. در این اپلیکیشن برای تمام ماه‌ها اطلاعات مربوط به آن‌ها ذکر شده است، پس همه می‌توانند از Horoscope Pro استفاده کنند. همچنین اطلاعات طالع‌بینی بعضی سلبریتی‌ها نیز در این اپلیکیشن قرار دارد.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Bro Code

اپلیکیشن های رایگان 27 آذر

پیامی که با استفاده از کیبورد Bro Code نوشته می‌شود، از دید کسانی که شما دوست ندارید به متن‌های شما دسترسی داشته باشند، پنهان خواهد ماند. اگر شما با فرد دیگری به‌صورت مخفیانه چت می‌کنید، این اپلیکیشن می‌تواند خصوصی بودن پیام‌ها را تضمین کند. هر کسی که به کیبورد Bro Code دسترسی داشته باشد می‌تواند پیام‌های رمزنگاری شده را متوجه شود.

 به خاطر داشته باشید که از این اپلیکیشن تنها برای شخصی‌سازی پیام‌های خود استفاده کرده و از آن سواستفاده نکنید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن XR Xmas Tree

اپلیکیشن های رایگان 24 آذر

این برنامه به شما امکان می‌دهد درخت کریسمس را در هر کجا همراه خود داشته باشید! با استفاده از جادوی واقعیت افزوده، می‌توانید از یک درخت کریسمس در هر جا که دوست دارید لذت ببرید، بدون اینکه درختی را بی‌جهت از بین ببرید. به‌سادگی اپلیکیشن را اجرا کنید و از داشتن یک درخت کریسمس لذت ببرید، بدون اینکه دردسر داشتن یک درخت واقعی کریسمس را داشته باشید.

شما می‌توانید با ضربه زدن روی صفحه گوشی هوشمند خود، هر جا که دوست دارید، درخت کریسمس خود را قرار دهید. علاوه‌بر حفظ محیط زیست، شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی به خرید درخت کریسمس نداشته باشید و به همین دلیل پول خود را صرف چیز دیگری کنید.

دانلود برای اندروید

بازی Hockey Air Neon NHL

اپلیکیشن های رایگان ۲۳ آذر

Hockey Air Neon یک بازی جذاب دو نفره است که می‌تواند سرعت واکنش‌ و مهارت شما را به چالش بکشد. این بازی آسان است اما تسلط بر آن کار سختی به نظر می‌رسد. با حریف‌های کامپیوتری یا دوستان خود مبارزه کرده و ببینید چه کسی می‌تواند دیگری را شکست دهد. از قابلیت‌های این بازی می‌توان به گرافیک درخشان و رنگارنگ، فیزیک واقع‌گرایانه، امکان بازی دو بازیکن در یک دستگاه، وجود دو تم مختلف برای میز بازی، بازی سریع با چهار سطح سختی (آسان، متوسط، سخت، دیوانه‌کننده) و موارد دیگر اشاره کرد. با نصب این بازی می‌توانید برای ساعت‌های زیادی با دوستان خود سرگرم شوید.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Scanner Pro

اپلیکیشن های رایگان ۲۰ آذر

اپلیکیشن Scanner Pro بهترین برنامه اسکن برای آیفون و آیپد شما است. قراردادها، رسیدها، شناسه‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر را با استفاده از دستگاه خود اسکن کرده و به PDF های با کیفیت تبدیل کنید. با این روش می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را در هر مکانی ذخیره و به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن یک برنامه عالی برای کسانی است که مایلند دنیای کاغذی خود را دیجیتالی و سازماندهی کنند.

سادگی اسکن اسناد در حین حرکت را تجربه کنید. برای اسکن هزینه‌های سفر، تبدیل نقاشی‌های کاغذی به نسخه‌های دیجیتالی و ذخیره مقالات و کتاب‌های جالب تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارید. به دلیل پردازش تصویر پیشرفته، Scanner Pro به‌طور خودکار حاشیه‌ها را تشخیص داده و آن‌ها را اصلاح می‌کند؛ این اپلیکیشن حتی سایه‌ها را نیز از بین می‌برد و اسکن‌های شما را حرفه‌ای نشان می‌دهد. در آخر نیز می‌توانید اسکن‌های بی نقص خود را در هر کجا به اشتراک بگذارید.

دانلود برای اندروید

بازی World Of Liberty Adventure 1

اپلیکیشن های رایگان 15 آذر

این داستان ماجرای سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز ماجراجویی یک دختر کوچک به نام لیبرتی لین به همراه عقاب اسباب بازی و هواپیمای او که به ترتیب جورجی و ترومن نام دارند و سگ او یعنی الی است. آن‌ها همگی با هم به کشف کشورهای مختلف می‌پردازند و متوجه می‌شوند که مردم جهان چگونه با هم ارتباط دارند. داستان‌های لیبرتی ماجراهای جادویی هستند که پر از واقعیت‌ها و مفاهیم جالب جغرافیایی و تاریخی بوده و کودکان می‌توانند آن‌ها را درک کنند.

کودکان شما با استفاده از این برنامه که درواقع یک کتاب داستان است، می‌توانند بیشتر کشورهای دنیا و راه‌های ارتباطی آن‌ها را بشناسند.


اپلیکیشن Since I・Countdown Days

اپلیکیشن های رایگان 12 آذر

تا روز تولد دوست صمیمی شما چقدر زمان باقی مانده است؟‌ چند روز دیگر سالگرد ازدواج شما است؟ چقدر از روزی که اولین فرزند شما به دنیا آمده است می‌گذرد؟ Since i جواب همه‌ی این سؤال‌ها را به شما می‌دهد. این اپلیکیشن یک تایمر زیبا است که می‌تواند به شما رویدادهای مهم را یادآوری کند. شما می‌توانید اتفاقات مهم زندگی خود را با تاریخ دقیق به آن اضافه کنید و باقی کار را به آن بسپارید. این برنامه علاوه بر شمارش معکوس می‌تواند به شما تعداد روزهای گذشته از یک اتفاق مهم را نشان دهد.

از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به ذخیره کردن اطلاعات همه‌ی رویدادهای مهم در یک مکان، نامحدود بودن تعداد رویدادهای اضافه شده به برنامه، شمارش معکوس در قالب روز، ماه  و سال، تغییر پس‌زمینه برای هر بخش به‌صورت جداگانه و امکان اشتراک‌گذاری با دوستان اشاره کرد.

دانلود برای اندروید

بازی Phil The Pill

اپلیکیشن های رایگان ۶ آذر

عنوان Phil The Pill یک بازی اکشن، ماجراجویانه، معمایی و اعتیادآور است که می‌تواند مدت زمان نسبتا زیادی شما را سرگرم کند. توسعه‌دهندگان Phil The Pill کیفیت، خلاقیت و تخیل بازی‌های کلاسیک مانند ماریو، پک‌من و موارد دیگر را در مکانیک بازی به‌طور خاص برای صفحه‌های لمسی طراحی کرده‌اند.

با استفاده از حرکت‌های تعبیه شده برای دستگاه لمسی خود، راهتان را از میان موانع مختلف برای رسیدن به آخرین سطح در این بازی ۹۶ مرحله‌ای پیدا کنید. هنگام بازی کردن Phil The Pill احساسات زیادی از قبیل خشم، خوشحالی، ناراحتی و هیجان به سراغ شما می‌آید. داستان این بازی نیز بسیار جذاب و خلاقانه است درنتیجه می‌تواند برای مخاطب خود کشش داشته باشد.


اپلیکیشن Mindfulness: ۲۰۱۲

اپلیکیشن های رایگان ۲ آذر

آیا می‌دانید علم نشان می‌دهد که تمرین ذهن‌آگاهی می‌تواند تأثیر مهمی در بهبود روحیه، تمرکز بهتر، افزایش خلاقیت، کاهش استرس و حتی مدیریت احساسات داشته باشد. در این برنامه ممکن است بیشتر از آنچه انتظار داشتید در رابطه با این مسئله بیاموزید. زیرا در Mindfulness هم از روانشناسی غربی و هم از شیوه‌های ذهن آگاهی شرقی استفاده می‌شود. بسیاری از افراد با یادگیری نحوه انجام این کار، استرس خود را کاهش می‌دهند.

این اپلیکیشن همچنین مجموعه‌ی کاملی از آهنگ‌های ذهن آگاهی هدایت شده را برای گوش دادن دارد. این مراقبه‌ها برای همه مناسب است و تفاوتی ندارد شما یک فرد تازه‌کار باشید یا کسی که سال‌ها مدیتیشن می‌کند.

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Melodist – Let Photos Sing 

اسکرین شات اپلیکیشن Melodist - Let Photos Sing

اپلیکیشن Melodist برنامه‌ی جادویی موسیقی است که امکان می‌دهد عکس‌های خود را به موسیقی تبدیل کنید. این برنامه با کمک بررسی رنگ‌ها (Hue) و اشباع‌سازی‌ها (Saturation) و روشنایی (Brightness) در هر عکس، حس‌وحال، گام موسیقی، آکورد و ملودی آهنگ متناسب با آن عکس را به‌صورت خودکار ایجاد می‌کند و عکس را در قالب موسیقی پخش خواهد کرد. به‌عبارت‌دیگر، این اپلیکیشن ابزار تبدیل زیبایی تصویری به زیبایی شنیداری است. حین پخش موسیقی نیز، تصویر متحرک متناسبی به‌نمایش درخواهد آمد. درواقع، اپلیکیشن Melodist برنامه‌ی هنری و خلاقانه‌ی چندرسانه‌ای است که می‌تواند الهام‌بخش آهنگسازان باشد و با ملودی‌های آرامش‌بخش خود، استرس را از کاربر دور کند.

سایر ویژگی‌های اپلیکیشن نیز شامل تایمر خواب، سه جلوه‌ی انیمیشنی متفاوت، تنظیم سرعت پخش و… می‌شوند. همچنین ملودی‌های این اپلیکیشن را می‌توان به‌صورت صدا یا ویدئو یا فایل MIDI خروجی گرفت و در برنامه‌های دیگر استفاده کرد. 

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Qwerty Typing Races

اسکرین شات اپلیکیشن Qwerty Typing Races

یک اپلیکیشن برای تمرین مهارت تایپ کردن با گوشی آیفون است. درواقع، این اپلیکیشن به‌صورت بازی است و کاربر می‌تواند از بین حالت‌های مختلف و باتوجه‌به سطح مهارت تایپ خود انتخاب کند که در چه حالتی به رقابت با سایر افراد بپردازد. 

دانلود برای iOS

اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می‌شناسید که رایگان شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن‌های این مقاله اضافه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید